TVORBA MOBILNEJ APLIKÁCIE
VÄČSINOU ZAHŔŇA NIEKTORÉ Z TÝCHTO KROKOV:
Analýza / audit existujúcej mobilnej aplikácie (ak ju máte).
Analýza a zber požiadaviek.
Návrh riešenia so zameraním na stanovené ciele.
Návrhy na zlepšenia / vylepšenia mobilnej aplikácie.
Vzájomné odsúhlasenie všetkých zmien, úprav, či návrhov vo viacerých kolách iterácií.
Stanovenie rozpočtu na tvorbu mobilnej aplikácie.
Stanovenie harmonogramu tvorby mobilnej aplikácie.
Výber vhodného programovacieho jazyka mobilnej aplikácie / aplikácií.
Vytvorenie viacerých rozhraní, napríklad rozhranie mobilnej aplikácie pre mobilné telefóny a rozhranie mobilnej aplikácie pre tablety (napríklad mobilná aplikácia pre iPhone a mobilná aplikácia pre iPad (2v1)).
Návrh UX mobilnej aplikácie, tj. návrh užívateľského prostredia mobilnej aplikácie.
Návrh základných ovládacích prvkov mobilnej aplikácie a ich rozmiestnenia.
Návrh dizajnu mobilnej aplikácie, prípadne vytvorenie viacerých dizajnových návrhov – ak je to potrebné.
Dizajn mobilnej aplikácie na mieru (samotné vytvorenie dizajnu).
Vytvorenie slidera v mobilnej aplikácii.
Implementácia loga do mobilnej aplikácie.
Návrh a vytvorenie vhodných obrázkov pre mobilnú aplikáciu.
Samotné nakódenie mobilnej aplikácie Android.
Nakódenie mobilnej aplikácie iOS.
Vytvorenie / implementácia komunikačného kanálu ako: kontaktný formulár mobilnej aplikácie, chat v mobilnej aplikácii, textové správy v mobilnej aplikácii, možnosť hlasového hovoru v mobilnej aplikácii, možnosť videohovoru v mobilnej aplikácii.
Implementácia sociálnych sietí do mobilnej aplikácie (implementácia Facebooku do mobilnej aplikácie, implementácia Instagramu do mobilnej aplikácie, atď.).
Vytvorenie zabezpečeného prenosu údajov z mobilnej aplikácie na servery spoločnosti.
Vytvorenie zabezpečeného prenosu údajov užívateľov mobilnej aplikácie na sociálne siete.
Implementácia cloudového priestoru pre užívateľov mobilnej aplikácie.
Implementovanie zabezpečeného prenosu súborov mobilnej aplikácie do cloudu.
Vytvorenie účtu užívateľa mobilnej aplikácie a všetky s tým spojené štandardné úkony, ako: vytvorenie užívateľa mobilnej aplikácie, zmena užívateľa mobilnej aplikácie, zablokovanie užívateľa mobilnej aplikácie, zrušenie užívateľa mobilnej aplikácie, vytvorenie mena užívateľa mobilnej aplikácie, zmena mena užívateľa mobilnej aplikácie, obnova mena užívateľa mobilnej aplikácie, vytvorenie hesla užívateľa mobilnej aplikácie, zmena hesla užívateľa mobilnej aplikácie, resetovanie hesla užívateľa mobilnej aplikácie, zlúčenie užívateľa mobilnej aplikácie s iným užívateľom, zrušenie užívateľa mobilnej aplikácie, vymazanie užívateľa mobilnej aplikácie, vymazanie údajov užívateľa mobilnej aplikácie (v súlade s GDPR), atď.
Vytvorenie klientskej zóny mobilnej aplikácie.
Vytvorenie zabezpečeného spôsobu ukladania údajov (a osobných údajov) mobilnej aplikácie.
Vytvorenie možnosti stiahnutia osobných údajov užívateľa mobilnej aplikácie.
Vytvorenie e-shopu v mobilnej aplikácii a napárovanie na Vaše informačné systémy.
Vytvorenie objednávkového formulára v mobilnej aplikácii.